Jemput Singgah Ke Instagram Khadijah_Wardrobe

Sunday 9 October 2016


Jemput Singgah Ke Instagram Khadijah_Wardrobe



Assalamualaikum.. 

Saja nak share kat blog ni. Memandangan ada juga keyword yang terlekat tentang jualan saya, so saja nak war-war kan, kut la kan ada yang suka shopping online, tapi kurang yakin ke.. Boleh la cuba shopping di Instagram saya. ☺

Maklumlah, sekarang zaman serba canggih. Klik-klik, pilih, bayar then tunggu barang sampai. Kan? Nak susah-susah kenapa, kalau ada kemudahan tu. Hehe.. 



Sesiapa yang berhajat nak beli baju ke, jubah ke, boleh la survey-survey di ig saya. 👉 www.instagram.com/khadijah_wardrobe 👈 
In shaa Allah, rasanya harga pun berpatutan. Saya pun paham, tak elok nak ambil keuntungan yang terlalu tinggi. 

Yang penting, customer/kawan-kawan yang membeli pun puashati. Kan.. Sambil awak bantu saya untuk mencari sumber pendapatan yang halal, saya juga membantu awak untuk memudahkan urusan awak-awak semua. 😘😘😘



Bagi yang rasa nak mudah untuk mencari sesuatu, boleh taip je carian then hashtag. Contohnya nak cari jubah boleh guna hashtag (#JubahByKhadijahWardrobe) ye. Mudah sangatkan? 

Antara yang boleh didapati di khadijah_wardrobe :

👉 Jubah
👉 Baju Kurung
👉 Kurung Fishtail
👉 Handbag Bergred
👉 Dress
👉 Tshirt Muslimah
👉 Blouse Muslimah
👉 Palazo
👉 Skirt Labuh
👉 Aneka Baju Kurung
👉 Brooch
👉 Produk Kosmetik
👉 Produk Nurraysa

Jangan segan-segan ye. Nak follow sekali pun boleh tanda suport. ☺☺


3 comments

  1. Oo..nanti ciktie follow ya. Ciktie Suka ni benda2 camni..xdapat beli lagi cuci mata dulu pun jadilah..

    ReplyDelete
  2. saya pun suka shopping online tapi lagi suka kalau seller letak harga sesiap. kalau rasa harga tu kita mampu bayar boleh terus order takde jadi tragedi dah pm details tapi senyap hihihihi

    ReplyDelete