Isi Kandungan Parcel. .

Friday 22 January 2016

Assalamualaikum...

Salam Jumaat buat semua.. happynya rasa dah hari jumaat.. boleh relax-relax sikit kan.. Yang mana bekerja pun mood mesti tak sabar nak cuti kan?

Semalam ada saya share dapat PARCEL kan? haaaa.. harini nak share la apa isi kandungan dalam parcel tu.. 

Jeng.. Jeng.. Jeng.. 




Ni laa yang saya terima sebenarnya... Alhamdulillah.. Dapat tebus voucher Rm20 lagi dari menjawab survey GlobalTestMarket


Now dah ada 2 voucher Rm20 ni. Dapat la shopping dengan nilai rm40 dengan rasa free.. hehhe.. nak kena ajak ddy zara ke aeon ni.. dah dekat nak CNY ni mesti ada sales kan?

ingat nak carikan baju baru tuk zara. hihi.. in shaa Allah jika diizinkan..

korang yang jenis takde kerja tu, meh la join Survey GlobalTestMarket ni. kalau online sesaja berjam-jam, habuk pun tarak, baik luang masa sekejap. At least dapat kumpul sikit-sikit macam ni, nampak juga hasilnya kan?



saya tebus point ni pada 14 januari 2016. 21 januari dah pun selamat diterima. Alhamdulillah..

saya start join ni penghujung tahun 2013 macam tu. sekarang tengah kumpul point lagi. Nantikan rezeki yang akan datang.. :)


kalau korang tak tahu nak join macam mana, boleh bagi email korang pada kotak komen tu ye. Nanti saya invite.. :)

9 comments