Buka Tempahan Sambal Ikan Bilis Kering

Tuesday 8 December 2015

Assalammualaikum..

Saya buka tempahan untuk minggu ni. Ada tak kawan kawan yang nak order? Saya buka tempahan sambal ikan bilis + tempe ye.



Hanya Rm10 sahaja sebekas penuh, bekas bulat tu. Harga tak termasuk postage ye. Kalau berdekatan dengan kem syed sirajuddin boleh COD in shaa Allah..

Ni testimoni dari kawan saya. Bukan bodek ye. Dia sendiri dah rasa. Alhamdulillah.. Ni repeat order.. :)



Siapa yang berminat boleh WhatsApp saya terus ye. Saya open order sampai hari khamis ni. Sebab jumaat saya nak buat dah. Sabtu pos. 011-24181178

10 comments

  1. xpecah ke taruk dlm bekas cmtu? brape gram?
    kalau letak dlm plastik, byk skit, 500g-skilo ke camne lak? hehe mcm nk try la. tp nk beli skit takot xberbaloi kos postage,. so ambik byk skit la. hehe ke mmg dlm pack cmtu je ade?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy pack dlm plastik dulu kak. Baru masuk bekas.. :)
      Kalau bekas petak besar sikit pun ada. Akk wsap kita blh.. :)

      Delete
  2. waaa, nmpk sedap. lapar tetiba. hhahaha

    Singgah sini :)

    Jangan lupa tengok tips : Cara paling senang kumpul RM 500.00 dalam 1 bulan!

    ReplyDelete
  3. wahh.. semoga bisnes makin mantap, kak.. hehe

    ReplyDelete
  4. Syukur alhamdulillah moga d murahkn rezki mimie...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Untuk 1 bekas bulat & petak panjang tu rm7 je sis.. :)

      Delete