8SHARE | Jom Tambah Pendapatan Sampingan

Saturday 19 December 2015

assalamualaikum..

Hadiah Dari 8Share

ada ke kawan-kawan kat sini yang kebuntuan nak tambah kewangan sampingan? mesti ada kan? berminat ke rasa-rasanya tu nak buat duit? jangan risau ye..
ni bukan buat perkara yang tak elok pun tau..

salah 1 cara untuk menambah pendapatan adalah melalui 8SHARE
mungkin ada yang tahu 8share ni apa kan? mungkin ada yang belum tahu. takpe, yang belum tahu, saya terangkan sikit melalui pemahaman saya la ye.

8share ni satu web penjanaan iklan. korang share la iklan yang ada, melalui link yang diberi. boleh share di blog, facebook, google+ dan pandai pandai korang la nak share kat mana lagi yang korang suka.

janjinya, bila ada readers yang klik, maka akan masuklah RM tuk pengiklanan tersebut. selalunya 1 iklan akan dibayar RM0.20. Jangan pandang rendah dengan nilai RM0.20 tu ye.. bila dikumpul dengan berkat kesabaran akan banyak juga.

contoh dibawah ni pendapatan saya untuk beberapa bulan. saya pun tak ingat berapa lama saya kumpul. maklumlah, kadang ter-SKIP share kan.. tu yang lambat duit nak membiak..

alhamdulillah, 07hb saya cashout, dan 17hb duit dah masuk dalam akaun.. kalau kita berkerajinan, in shaa allah, banyak yang kita boleh dapat sebenarnya.. yang penting - USAHA.


RM yang terkumpul sebanyak Rm58.97. saya keluarkan RM58 sahaja. Dan urusan cashout ni akan ditolak RM1 dari nilai tersebut. So saya terima di akaun RM57.

alhamdulillah.. rezeki buat zahra. dah janji nak belikan sesuatu untuk dia.. apa dia agknya kan?? hehe.. dah beli nanti baru saya share ye..


alhamdulillah.. proses cashout is complete.. :)

siapa yang belum join lagi, meh daftar di >> SINI <<


Pengguna SAMSUNG? Jangan lepaskan peluang ye.. boleh tebus hadiah menarik ni.. korang mesti suka punya.. benda free kan.. rugi tak ambik. >> Pengguna SAMSUNG boleh tebus hadiah ni <<

1 comment