TAWARAN HARGA YANG HEBAT!.. PENGHANTARAN PERCUMA JIKA...

Sunday 22 November 2015

assalamualaikum.. hai readers..

taktahu la kenapa membuak buak sangat perasaan ni nak update pasal harga dan tawaran yang hebat dari BOOKCAFE ni.. mau tak excited.. harga nya jauh lebih murah.. of course la nak war warkan kat kengkawan.. takut nanti ada yang terlepas pandang kan.. rugi pula tak shopping buku..


Kraf Bunga daripada Beg Plastik

Harga Asal : Rm13.00
Harga Terkini hanya RM6.50 SAHAJA!!





BAB 1: Fantasi Cerita Dogeng            
Kisah Arnab Kecil                    

BAB 2: Cerita Danial                
Apa Kata Mereka Mengenai Saya?            
Mereka Kata “Saya Pelajar Lemah”            
Mereka Kata “Saya Tidak Fokus”             
Mereka Kata “Saya Pemalas dan Tidak Ada Masa Hadapan”                
Mereka Kata “Keputusan Peperiksaan Saya Memalukan Keluarga”            
Mereka Kata “Saya Perlu Pergi ke Kelas Pemulihan”                
Mereka Kata “Saya Tidak Sepandai Abang Saya”    
Mereka Kata “Saya Suka Perkara yang Tidak Ada Kaitan dengan Subjek di Kelas”        
Mereka Kata “Saya Tidak Bermotivasi”        


sambungannya.. >> SINI <<

Mencari bahan bacaan untuk anak anak sempena musim sekolah?? ianya satu langkah yang bijak!..




ok la.. banyak sebenarnya bahan bacaan yang ada tau.. nak letak dekat sini semuanya nanti penat pula awak nak scroll kan.. moh le ke web BOOKCAFE..



Penghantaran PERCUMA!!.. jika pembelian bernilai Rm150 dan ke atas.. 

jom sesekali kita shopping buku pula.. tengah YEAR END SALE ni.. hehehe


happy shopping uollss.. 

Post a Comment