Selamat Tahun Baru 2015

Thursday 1 January 2015

assalamualaikum.. selamat pagi semua..

syukur alhamdulillah.. harini kita semua melangkah ke tahun baru. tahun 2015. makanya tahun baru ni kita semua bakal teruskan lagi kehidupan, moga-moga ke arah yang lebih baik.. insyaAllah..

moga tahun baru 2015 ni juga saya dapat lakukan sesuatu bisnes sebagai side income.. amin..




insyaAllah, dalam masa terdekat ni juga saya bakal adakan giveaway pertama saya. saya harap kawan-kawan sudi join sama. :)

insyaAllah, giveaway ni saya adakan kerana saya selalu juga terima hadiah dari kawan-kawan kerana top komentar, menang segmen, menang ga. jadi, ni la masanya saya membalas sedikit buat kawan-kawan saya..

harap kawan-kawan support sama ye giveaway saya yang tak seberapa ni.. amin.. :)

7 comments

  1. Selamat Tahun Baru juga buat Akak. Semoga bertambah rezeki dan dirahmati Allah SWT.

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru!!! semoga segala impian tercapai, insyaallah. :)

    ReplyDelete
  3. Slmt thn baru mimie..insyallah da kelpgn pasti Lya support

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru mimi.. insha Allah...

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru
    in shaa Allah

    ReplyDelete