Roti Sarang Lebah

Friday 26 December 2014

Assalamualaikum.. hai semua..

ni kes ngidam juga ni. pantang tengok, mesti nakkkkkkk.. tekak mengalahkan selera gajah!.. lepas bersalin ni bukan kemain nak makan itu ini nya.. kekekeke
nak-nak baby BF. so cepat je la laparnya. of course la tengok makanan cepat je nak walaupun benda tu takde depan mata kan.

actually dah terliur tengok roti sarang lebah kat blog ciksu +qasehnya rania tu. Allah.. gebu bukan kemain rotinya tu. kalau nak suh saya menguli buat masa ni, rasanya memang tak laaaa.. dengan nak nguli si zahra tu lagi, kang rupa mana roti saya tu nanti..

mak saya kan datang ke gemas. memandangkan dalam kem ni ada yang buat bisnes buat roti tu, maka saya orderkan la 4buku. 1 untuk saya, 1 tuk kawan adik, 2 lagi bagi kat mak. anggap la sebagai buahtangan dari sini.



bila dah makan tu.... haaaa, ambik.. tak puas je rasa. sampai repeat order lagi 2 buku. tamak bukan kemain. tapi tak terbuang pun roti ni. memang makan. nikmatnya rasa. dengan lembutnya, gebunya.. memang syok je makan.

baru saya tahu macam mana sedapnya roti sarang lebah ni. nak nak kuahnya tu.. sedapppppp sangat..

7 comments

  1. amboi mimie.. kemain sarang lebah dia erk.. kzaza buat masa ni belom ngidam lagi hehe. nampak cam sedap je.

    ReplyDelete
  2. haaa kan.. roti ni mmg sedap!
    mkn skli nk lg..
    hee

    ReplyDelete
  3. Tu lah, tgk kat blog cik su nampak sedap sgt.. Tp oven tak ada, tak dapat nak buat..

    ReplyDelete
  4. sedap sedap.. ritu ade spupu buat tapi CT takle reti hahaha.. tak jadi rotinya kang.

    ReplyDelete
  5. Owh.. Ingtkn buat.. Hehe... Sy teringin nk buat..tapi x berapa rajin nk menguli... Kena tggu mood rajin tu dtg.

    ReplyDelete
  6. a’aa betul tu mimie.mmg cepat benar kan rasa lapar tu. mulut ni rasa nk mengunyah je khojenya..

    thanks mimie..
    tak pa nanti zahra dh besar mama blh buatkan utk zahra pulak.. sedapkan.. ;)

    ReplyDelete