Selamat Tahun Baru 2014

Wednesday 1 January 2014

Assalamualaikum, selamat petang. 

Selamat Tahun Baru 2014 diucapakan kepada semua kenalan yang saya kenali & juga kepada silent readers saya, dan semuaaaa pembaca yang singgah disini..


rasanya belum terlambat kan? dah masuk tahun baru ni, macam mana kehidupan? tentu juga dengan semangat baru & azam baru kan? azam tahun lepas macam mana?? dah terlaksana? kalau belum, InsyaAllah cubalah laksanakan untuk tahun ni ye.. just forward.

macam saya, alhamdulillah.. apa yang saya inginkan terlaksana. walaupun tidaklah 100%


Tahun lepas entah kenapa ada 9 wishlist saya. haha.. orang lain mungkin banyak, mungkin ngam ngam nak 10 kan.. tapi dalam 9 perkara tu, 2 perkara memang belum terlaksana. so ada 7 yang terlaksana tu, mungkin 5 yang betul-betul dapat. 

hope tahun depan dapat la laksanakan mana yang belum terbuat tu.. bagus juga ada wishlist ni kan. at least apa yang kita nak, kita tahu dah tercapai ke belum. 

moga tahun 2014 ni Allah beri sebuah kehidupan yang sempurna buat saya & suami. walaupun manusia ni tiada yang sempurna, moga Allah dapat berikan kami zuriat sebagai pelengkap kehidupan kami. InsyaAllah..

hope setelah ber'title seorang wife ni, dapat jadi wife yang baik & terbaik buat my husbnd.. dugaan & cabaran hari mendatang kita tak tahu kan? hope saya dapat hadapinya dengan sabar.. ^_*

ehh, buat adik-adik yang baru naik sekolah tu, akak ucapkan selamat kembali ke sekolah ya.. buatlah yang terbaik untuk masa depan.. =)

18 comments

  1. Happy new year, sis :) Semoga cepat dpt baby comel! Hihikk..

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru

    jemput join
    http://www.iuzira.com/2014/01/handphone-giveaway-by-syuhada1981com.html

    ReplyDelete
  3. Selamat Tahun Baru :) "bakal suami" akan jadi wishlist saya pada tahun 2020 nanti :)

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru akak,semoga sentisa sweet selalu bersama suami tersayang ^ ^

    ReplyDelete
  5. semoga perjalanan hidup kita dapat dilalui dengan mudah .

    ReplyDelete
  6. Happy new year kak! ^^ jealous akak dah ada husband. Kite nak jugakk! Hehe~ ;p

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru mimie... :)

    ReplyDelete
  8. in shaa Allah.
    semoga dipermudahkan ye

    ReplyDelete
  9. Selamat tahun baru mimie.. semoga tercapai apa yg mimie impikan tue..=D

    ReplyDelete
  10. selamat tahun baru 2014 .. lmbt gile wish. hehehh moga thn nie dpt tercapai apa yg belum tick lg tue ^^

    ReplyDelete
  11. Salam tahun baru mimie..lame xsinggah sini..maaf ye...

    ReplyDelete
  12. Salam tahun baru mimie..lame xsinggah sini..maaf ye...

    ReplyDelete