Majlis Kahwin - Entry Bergambar Tuan Blog

Tuesday 28 May 2013

Assalamualaikum buat semua sahabat setia disini..

nak sambung tepek gambar lagi boleh? erm, perlu ke tidak ye??? tepek mana yang boleh je la eh.. sebelum entry ni menjadi entry basi sampai ke my wedding, baik saya tepek siap-siap.. =)

tadi dah tepek gambar sanding my cousin kan? so kali ni tepek pula gambar gediks tuan blog..hehehe 
harus laaa begitu kan.. ;)

ingat tak gambar baju yang saya post dalam entry ni?? haa, baju merah ni la yang saya pakai.. dah nampak gambar penuhnya kan.. ;) sweet x? :p  *minta puji tak habis-habis*


bergambar dengan pengantin.. wajib la kan.. ambik berkat sekali.. hehehe



tuan blog kalau mood bergambar dah datang memang over.. kalah pengantin tau.. :p


sebelah saya tu, adik sedara saya.. insyaAllah dia la mak andam saya nti tolong makeupkan time my wedding..

kakak sedara saya.. dia ni orang terengganu.. erm, kiranya kakak sdara ipar.. ehh, ada ke sebutan camtu..haha.. :p


anak buah saya.. nama dia adam.. sila panggil ikut slang omputih ye.. adams.. haha
*dah rupa macam pegang anak sendiri je kan*.. insyaAllah.. =)

my cousin.. actually dia ni muda 2tahun dari saya.. tapi bila letak gambar ni kat fb, adeh sume ingat pkwe mkwe.. sampai gf cousin saya ni mara2..haha.. 


 dgn adik saya yang bongsu.. tapi orang ingat dia kakak saya.. hok alohhh, comey sangat ke saya ni..hahaha.. :p   *nampak muda berseri-seri ker????* :p

gambar dengan pengantin.. yang baju merah sorang lagi tu my mum.. kami geng merah.. maklum la, hasutan ank dia yang giler merah ni.. hehe..

ok.. puas tak tatap muka ahkak ni?? haha.. ok la, tepek sikit-sikit je la eh..

mekasih sebab sudi singgah, baca & komen entry-entry saya.. =)

*nanti saya balas jejak slow-slow tau..siapkan new entry banyak2.. ;)

26 comments

  1. Lawa baju merah yg tuan blog pakai nie, baju kurung pahang ke?

    ReplyDelete
  2. seri pengantin adik akak ni dah nampak dah ni... x sabar nak tengok gambar mimie pulak... *_^

    ReplyDelete
  3. teena tna :
    -bukan..baju kurung peplum kut..dia kmbang..

    farah waheda :
    -hehehe..yeke kak?? seri pengantin eh..hihihi..tak tau pun.. ;)
    insyaAlah..time sy nti sy jmput tau.. :)

    normi nieza :
    -hehe..yeke??

    ReplyDelete
  4. Betul2.. seri pengantin tu dah memancar2 sgt dah.. hehe

    ReplyDelete
  5. Tuan baju merah tu bukan amik berkat je.. Tpi seri pengantin hbis di tariknya... Cepat2 jmpe tok kadi... Hhe

    ReplyDelete
  6. baju tuan blog cantik MERAH menyala :)

    ReplyDelete
  7. nurul hidayah :
    -haha..berbulan lagi nk tmpuh..hbis la serinya nti..hehehe

    nazmin nazifa :
    -hehe..seri murni.. :p

    my firdz :
    -hahaha..tok kadi stnby dah..yng nak akad je jauh lagi tak sampai msia..hehe

    ann ishak :
    -hehe..tu la pasal.terus pengantin tenggelam..

    ReplyDelete
  8. meriah kan bila da majlis kawen..kumpul2 sepupu sepapat.hehehe

    ReplyDelete
  9. wah!!!abes bergambar sakan...heheheh...cam x sabau jer nak tengok gambar ko bersanding...ngeeee...gile merah ghupenye...akuh plak giler kentang!!!wakakakaka....

    ReplyDelete
  10. wah lawa juga si baju merah.

    ReplyDelete
  11. wah! mak cik mimie ke tu? nampak muda la.. serious..awet mude ni.. tapi, betul tu.. cik mimie nampak lagi mude dr adik bongsu tuh..mimie sama ngan anis, kalau mood bergambar tu dtg.. posing tahap org naik meluat pun ade.. hahaha ;)

    ReplyDelete
  12. mimie putih pkai baju merah kena sngt..

    ReplyDelete
  13. eca dwinky asha :
    -hehe..meriah sangat2.. best.. =)

    pheonix :
    -biasa..mood menggediks dah sampai..haha.. huhu..tunggu jmputannya eh..hehe.. amboi, giler kntang ye..haha

    mrhanafi :
    -hihi..mekasih.. ;)

    siti alfakhishah aman :
    -ish, tak putih mana pun alise..effect cahaya je tu..hehe

    ReplyDelete
  14. nanti giliran baju merah duduk di pelamin pula.:-)

    ReplyDelete
  15. Tq mimie sudi singgah blog puan mah n komen2...terharu sngt2...wah...mimie pun nmpk dah seri pengantin tu..makin cantik...bj yg puan mah g honeymoon tu bnyk warna tau..mmg cantik2..sbb combine dua warna...klau mimie berkenan le r puan mah tlg beli kan...

    ReplyDelete
  16. yang kawen sama kazen yang kawen yang baju merah tuu sama-sama lawa~! hehhee wahh.. akak ambil mood kahwin laa nii kan..? hee x sabar nak tengok akak punya pulak.. hihi

    *lissa isi tabung kahwin akak., ^^

    ReplyDelete
  17. mimi, mimi dh nampak berisi sikit.. dulu pipi jea berisi.. badan pun dh ok skrg.. x kurus sgt.. cantikkk..

    ReplyDelete
  18. pokok manggis depan rumah :
    -insyaAllah..doakan ye.. =)

    cik mah :
    -welcome.. :)
    oo..yeke..insyaAlah, nti kalau saya tergerak hti nak, saya gthu ye.. =)
    seri pengantin eh? seri dekat pengantin saya dah tarik juga.hehe

    lissa lalissa :
    -hehehe..sabar ni.. akk x prepare apa pun lagi ni.. =)

    adyna :
    -hihihi..akk pun sama juga.. =)

    tenku butang :
    -hehe..mekasih kak..tp kita rasa macam sama je macam dulu..

    ReplyDelete
  19. jgn la marah cik adik.. hihi

    sib baik kamu tunangan org mimie..
    ada seri dah tu, tak lama lagi :)
    yg penting jaga diri tau.. tgh tunang darah manis

    ReplyDelete
  20. manis nye tuan blog kita ni!

    ReplyDelete
  21. dah lama xbukak blog mimie, terkejut tgk header. serius mimie sangat cantik! berseri2! comel je.

    nak tanya, mana mimie beli baju tu? cantik lah. mimie memang sesuai pakai warna merah

    ReplyDelete
  22. qasehnyarania :
    -hehe..mekasih ciksu.. =)
    insyaAllah.. :)

    muramalina mohdazam :
    -hehe..jgn puji sngt..kang hbis kmbng.. ;)

    cik didiey :
    -hehe..mekasih didiey.. ala, cntik sbb makeup skit2 kut.. ;)

    kita beli kat greentown mall kat ipoh ni je didiey..

    ReplyDelete
  23. nasib tak pakai tudung merah, kalau tak...hamek kau...merah membara,.,

    ReplyDelete