Hai.. Morning..

Monday 6 May 2013

assalamualaikum dan salam sejahtera..
buat semua pembaca blog setia disini.. :)


salam pagi isnin semua.. pagi tadi semua orang konfius harini cuti ke keje kan? adik saya pun sampai konfius sekolah ke tak sekolah.. sebab tak ramai orang lalu depan umah.. sebab ada yang kata cuti..

pagi ni- means harini i'm busy.. serabut dengan kerja audit yang tak selesai lagi.. so mungkin slow tuk blogwalking.. T__T

internet pun sama.. nampak gaya macam tak bagi saya berblog je.. slow je pagi ni.. mungkin kemalasan.. huhu..


ni la oyen saya.. eh..tetiba post pasal oyen pula kan.. saja nak tempek.. 

haaii semuaa.. nama saya oyen.. sebab warna saya oren.. harini tuan saya busy katanya.. sebab tu dia letak gambar saya yang comel & gediks manja ni..
malu saya tau..

saya memang suka posing macam ni.. sebab saya bajet saya akan nampak cute macam tuan saya.. 


haaa, tengok..comel tak saya? comel macam kak ton tak? hehehe.. 

ok la.. saya pun busy macam tuan saya harini.. jangan jeles ye tengok saya yang comel ni.. bye..

22 comments

  1. Is that her pillow? Seems liek a rock to me x)

    ReplyDelete
  2. comelnye.. tapi saya penggeli kucing..

    ReplyDelete
  3. comelnyaaa oyenn.. hehe

    *lissa tambah duit tabung akak jugak yaa.. ^^

    ReplyDelete
  4. Gebusssnya oyen..geram tengok

    ReplyDelete
  5. didiey takut kucing!!huhu

    ReplyDelete
  6. alolo nm pun comel.... oyen XD

    ReplyDelete
  7. condoriano :
    -yup..rock..my cat like play with the rock.. =)

    mime mf :
    -hehe..mmng gebuss.. =)

    batu adventure :
    -mekasih ya sudi ke sini.. =)

    normi nieza :
    -mnja, tapi susah nak peluk dia..hehe

    siti alfakhishah aman :
    -laa, napa penggeli.. hehe..sebab bulu2 eh.. =)

    nurul hidayah :
    -hehehe..cubit je.. :p

    lissa lalissa :
    -hehe..comel..geram jee.. ;)
    mekasih lissa.. :)

    isabel diaz :
    cik pensil :
    si mata tajam :
    cik aida :
    -hehehe..mekasih.. ^_^

    cik didiey :
    -takut kena ggit eh didiey.. hehe

    mar haini :
    -hehe..^_^

    ReplyDelete
  8. oloh... tomeynyeee..

    mimi.. tag mimi..
    http://honeyoyeke.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-giveaway-by-osm.html

    ReplyDelete
  9. tenku butang :
    -mekasih.. =)

    ok kak..nti kita singgah sana eh..

    ReplyDelete
  10. Comei oyen... Hihi.. Pandai posing...

    ReplyDelete
  11. maria firdz :
    -posing gediks ni..hehehe

    ReplyDelete
  12. Sama la Mimie..akak pun busy smp jarang dpt BW

    ReplyDelete
  13. ainim suju :
    -xpela kak.nti dah tak berapa bz, pulun BW hbis2 an..hehehe

    ReplyDelete
  14. comelnye...gebu!!!cam nak tumpang baring jer kat oyen...heheeheheh...nak suh tuannye bz main ngan dye lah tuh!!!hakhakhak!!

    ReplyDelete
  15. tomeynye! kalau ada baby nanti anis nak sekor boleh? geram tgok kucing tomey2 nehhh :)

    ReplyDelete
  16. pheonix :
    -haha..tak semudah tu nak baring2, peluk2 dia ni.. dia ni jenis tak suka dipegang.. eksyen..huhu

    anis suryanie :
    -hehe..dah mndulkan dia.. xde baka la pun.. hehe

    ReplyDelete