Hutang Blogwalking Dah Bayar

Thursday 11 April 2013

Assalamualaikum & salam sejahtera buat semua pembaca..

selesai sudah hutang saya untuk segmen 300 blogger by paly.. saya dah blogwalking & follow peserta yang ada.. mungkin la ada 2-3 orang yang saya tak dapat tinggalkan msg sebab-sebab tak dapat dielakkan kan.. blog xleh nak masuk, private untuk yang dijemput sahaja dll..

semalam ramai yang saya follow.. tak tahu la berapa ramai.. yang pasti, bila dah ramai yang kita follow tu, dia kuar kotak pengesahan macam kat bawah ni..



dan harini saya sambung kasi habis.. tak silap saya dalam 166 peserta kut ikut apa yang saya kira dari link peserta yang paly sediakan.. mungkin lambat sikit saya balas jejak.. tapi saya balas semuanya..

dari 166 peserta, saya rasa setakat ni baru terima feedback dalam 25 orang je.. takpelah..yang penting saya dah laksanakan tanggungjawab saya kan..saya tak berhutang dengan kawan-kawan lain.. tu tandanya saya tak sombong.. hihihi *masuk bakul angkat sendiri*

maklumlah, semua ni komitmen juga kan.. lepas ni nak blogwalking peserta segmen lain yang saya tak sempat nak blogwalking lagi..




*jangan mara ye kalau saya lambat balas jejak..saya memang gitu..yang pasti saya xkan biarkan macam tu je*.. :)

6 comments

  1. wahh.. terbaekk akak ni, hehehe..

    ReplyDelete
  2. paly :
    -hikhikhik.. xmo tanggung hutang banyak2..takut tak terbayar..haha

    ReplyDelete
  3. haah nory pon kalau ramai sgt follow org, msti kuar kotak mcm tu..selalu kalau join segmen lah...hehe.

    ReplyDelete
  4. xsuka kotak komen mcm tu..huhu

    ReplyDelete
  5. noru zoulkefle :
    -nak follow pun kena ada security kan..haha

    zaza nizam :
    -amin.. :)

    normi nieza :
    -xsuka, tapi kena juga sy hadapi..hehehe

    ReplyDelete