PENCARIAN BLOGLIST 2013 || BELOG JCB

Wednesday 2 January 2013

assalamualaikum..

Sambil nak solat ni online jap..godek-godek blog.. agak slow kali ni menjejak blog kawan-kawan.. komen-komen diblog sendiri pun tak terbalas lagi.. kawan-kawan yang dah follow pun tak sempat nak follow balik..

saya balas satu persatu tau.. insyaAllah saya akan singgah juga umah awak semua.. cuma ambik masa sikit.. :)

try click banner kalau nak join sama..^_^


cik mar haini ajak join segmen dia..hehe.. sebagai kawan yang sememangnya saya senang nak ingat diri beliau, maka saya pun nak join la segmen nya.. ala segmen bloglist je.. :)

* saya sememangnya dah follow blog cik mar.. ^_^

* done like fan page

* insyaAllah nanti kalau sy dah buat bloglist, boleh la sy letak ye.. :)

* tak perlu buat entry..tapi sy rajin nak menaip.. :p

* tarikh tutup : 09 Januari 2013 jam 09.00 malam

waaa, siap nak bagi topup free lagi.. baik hati cik mar ni..moga Allah murahkan lagi rezeki awak ye cik mar.. ^_^

dah siap..ok la kan..hehehe..

4 comments

  1. ahaaa memang terrbaik rajin menaip ciri2 blogger berjaya.. ehekk. tQ mimie veghi2 much taw :D
    Aamiin ^^

    ReplyDelete
  2. mar haini :
    -hehe..amin.. mudah-mudahan boleh berjaya.. :D welcome.. ;)

    ReplyDelete
  3. kunjungi sahabat dari segmen yg sama
    http://kharisma-alfath.blogspot.com/2013/01/pencarian-bloglist-2013-belog-jcb.html

    ReplyDelete
  4. Angel Shared :
    -tima kasih ya sudi singgah sini.. :) done visit & follow back.. :)

    ReplyDelete