Family Day - Intro

Monday 31 December 2012

assalamualaikum..

Haritu saya dah janji nak bagitahu saya pergi family day kat pulau mana kan?

so, harini janji itu saya tepati.. takde pun minta korang teka-teka dimana..hehe..


nampak tak muka teruja tu.. tu namanya muka teruja sebab tengok batu besar-besar.. hehe..

sebenarnya family day ni diadakan di Pangkor Bayview Beach Resort.. Ok la tempat dia.. boleh tahan. cuma tak bestnya bilik dia macam bilik hotel. saya tak bape suka bilik macam tu.. lebih suka ala-ala chalet macam saya pergi teluk dalam, pangkor masa tahun 2010.

ok la.. terjawab sudah kan mana pulau yang saya singgah.

kalau naik ikut Jeti Marina 10 minit je nak sampai pulau ni. kalau naik feri ikut Jeti Lumut ambik masa lebih kurang setengah jam camtu..

ok la.. nanti saya dah balik dari PD baru saya tempek banyak sikit gambar yang ada dan cerita yang berlaku disana..

selamat malam semua.. :)

10 comments

  1. akak pergi pangkor ye..hehe..pergi teluk mana ye? saya duduk perak ni..dekat seri iskandar..hehe..comel akak.

    ReplyDelete
  2. wahh, best nye..hanna xpena pergi pangkor ag :D kesian kan saye?

    jom join segmen mr.paly http://www.paly.my/2012/12/segmen-tadi-dan-sekarang.html

    ReplyDelete
  3. nurul aini :
    -akk pergi pangkor bay view syng..tp tak tau la dia belah mna..dekat2 dgn teluk nipah rasanya.. hehe.. comel ke.. hbis kmbang la akk ada orng puji ni.. :p

    hanna nabiella :
    -la, napa tak pegi syng..ajak la family.. akk dah 2 kali pegi time sekolah.. 2 kali ikut fmly day ayh keje.. :)

    nnti akk join klau sempat tau..dpt jgk jmputan dari empunya segmen.. :)

    ReplyDelete
  4. waaa., bestnyaa~ Lissa belum penah lagi pegi sana,. huhu

    ReplyDelete
  5. Nnati eiqa praktikal dekat PD..
    Lawat eiqa tauu :P

    Happy nauuu diaa yeee.

    ReplyDelete
  6. lissa :
    -ada rezeki boleh la lissa ke sana.. :)

    farah waheda :
    -tak mandi pntai pun macam gelap skit je rasa..ahaha..

    cik zaniff :
    -syok sikit2 jee..heheee

    eiqa almond :
    -ala syg..akk nak lawat camne..hehe.. akk kat ipoh..adik akk yng kat PD..hihi

    ReplyDelete
  7. ciksu tak pernah sampai pangkor lagi.
    padahal cik abe org kuala kangsar je..

    ReplyDelete
  8. qasehnyarania :
    -laa..yeke..nti pergi la bercuti kat sana ciksu..honeymoon ke..

    ReplyDelete