:'(

Tuesday 10 July 2012

assalamualaikum..

harini dah start keje balik..tapi moOd ntah la..ntah kat mana pun tak tahu..  =_=
still rindukan incik tunang, walaupun dah luangkan masa 1week ngan dia!..
actually, tu sebenarnya xcukup..sob..sob..sob... :'(
saya nak dia disisi saya selalu..!..ye, selalu!..tapi tak boleh..dia ada tugas dia..

Ya Allah..kuatkanlah hati ni..xsampai seminggu je lagi incik tunang dah nak terbang bertugas kat Lubnan..Lubnan,bukan Labuan ok!..boleh ke hati ni bertahan.

haritu temankan incik tunang ambik barang-barang dia kat kem..ntah napa juga la airmata ni boleh jatuh.. saya memang xboleh nak tahan perasaan tu lagi..xpelah..mungkin dia juga patut tahu apa perasaan saya kan..walaupun ianya tak sengaja..Ya Allah..bagi lah kekuatan itu..saya x sekuat mana pun yang orang lain sangkakan..

Thank's to incik tunang sebab sudi luangkan masa..sudi temankan jalan-jalan..layan sya dengan sebaik mungkin..manjakan sya sampai buat sya tak sanggup nak lepaskan abang.. :'( :'(

paling sya terharu abang sanggup temankan sya balik ipoh balik & gerak balik naik bas balik pada hari yang sama..
Ya Allah..tima kasih sebab beri incik tunang untuk sya..  :'(

Dan sepatutnya juga sy & dia telah disatukan pada 2hari yang lalu..takpelah..mungkin Allah nak yang terbaik buat  kami..dan Dia pisahkan kami untuk 'sementara' untuk duga perasaan ini..


Berikanlah kekuatan untuk saya..kesabaran dihati saya..untuk tempuh setahun ni... :'(  :'(
saya tak kuat..!..


Post a Comment